3. februar 2013

Kreativ februar

Jeg har kigget lidt rundt på det kære internet og fandt de her skønne maleraktiviteter.



Jeg vil helt sikker lave de her fine fuglebure som kan hænges op og pynte fint i huset.

Og hvorfor ikke tage denne smukke ide med balloner og dyr som hænger fast og flyver.








I sidste uge var jeg i en dyrehandel med nogle børn og vil da helt sikkert bruge dette collage som inspiration til vores dokumentation på et akvarie.




Jeg ved at tiden er ikke svær at fylde ud på mit arbejde men mon ikke jeg kan få nogle timer med et lille kreativt hjørne og skabe de her smukke huse!!!




Alle de her ideer er fundet på min pinterest - kreativtJeg blev så glad når jeg fandt den her beskrivelsen på sommerfuglekunst. Vi har fået nogle 3 årige børn som helt sikker kunne lave de her sommerfugle. Dette er en af verden nemmeste måder at lave flotte mønstre og få gode effekter.