27. juni 2013

God sommer!

Sommerferien begynder så småt at nærme sig og jeg glæder mig.
Jeg vil lave nogle indlæg i løbet af sommeren.


Jeg håber i får en skøn ferie og godt vejr.

Jeg ønsker jer en god sommer!


Jeg ved også at nogle af jer skal arbejde lidt i ferien så her kommer lidt sommertemainspiration.

På activityvillage.co.uk kan du finde farvelægningssider og andre ideer som har med sommer at gøre.


Sommer tema kan du også finde på twinkl

Masser af VANDLEGE finder du på those little wonders hjemmeside!





Fold din egen båd og bliv godt afkølet med en skøn vandleg



Du kan finde andre vandlege på forskoleburken 




mamasmonkeys.blogspot.dk har lavet en skøn ispakke.




LIDT TIL TUREN!

Klik ind på vejen lege og få inspiration til hvad du måske kan lave på den lange eller den korte biltur.





Hvad skal vi lege når det regner, det giver badut svar på!



Du finder også nogle regnvejrs ideer på hjemmeunger.dk