19. oktober 2013

Efterårets uhyggelige HALLOWEEN




Jeg ved at det kan være mange forskellige holdninger omkring halloween. Jeg synes alt med måde! Derfor kommer der lidt af de sjove, skønne, kreative og børnevenlige ideer til HALLOWEEN



EN LYSENDE IDE!


Endelig fandt jeg noget mindre farligt at sætte på bordene i stuen hvor der er børn tilstedet.
På stuffbags.blogspot.dk fandt jeg de her skønne uhyggelige plastikkrus som også er meget lette at lave (synes jeg)

































Lidt snacks er jo altid godt når der skal arbejdes  hårdt!


 Hvis du er til grøntsager skal du ikke snydes for en efterårs snack...



LEG

Det kan være trættende at sidde ned og lave kreative ting. Med denne skønne papkasse som er dekoreret med græskar bliver der nok sjov og ballade.



PERLER
 Jeg kan ikke modstå de her søde græskar. 
De er bare så fine.



 ...her får du en skabelon til dem...




MASKING TAPE er så in... skal du lave en mumie? 




MALE flagermus 




FACEPAINT?! jeg kan ikke stå for denne uhyggeligt søde fyr.


Alle ideer er taget fra forskellige hjemmesider som du kan finde på min pinterestside under HALLOWEEN