4. marts 2013

Påske

Påsken er snart her.

Jeg er begyndt at lave påskeklip med børnene i børnehaven. Vi får klippet påskeliljer og æg.
Men vi skal helt sikkert lave tulipaner og påskekyllinger.

Jeg fandt de her søde påskeliljer på mollymoo

Klip ud og lim eller tape ringen fast så er de færdige.



grøn farve på køkkenrullen blade og en fin tulipan. 
Du kan selv klippe og tape et rør sammen af kraftig grøn karton.





Denne fine simple kylling har jeg fundet på simpleasthatblog.


Pangfarver og striber til påsken så kan man ikke komme helt 
galt afsted, de her smukke æg fandt jeg på jellyfishjelly.



De her æg med perler og en lille kylling er så søde som familjen bahne har lavet. 




Jeg var også heldig med at finde søde påskeæg på pinterest förskoleburken
De her æg og den pastelfarvede tallerken ville passe godt sammen.